środa, 1 czerwca 2011

Joko, Ideal colour & perfect gloss 14

Ostatnio cały czas pokazuję wam co mam na paznokciach. Niedługo się to zmieni, nie przejmujcie się ;)
Piękny różowy lakier, ani trochę przybrudzony. Bardzo pasuję na wiosnę/lato.
Trwałość jest w porządku, wysycha dość szybko. Końcówki raczej się nie ścierają.
Niestety opakowanie nie jest najlepszej jakości. Trzonek od pędzelka (że tak to nazwę :)) połamał mi się i kiedy maluję paznokcie to zwyczajnie go zdejmuję. Wygląda wtedy tak:
Pędzelek jest płaski i sztywny. Dobrze maluję mi się nim paznokcie.
Jest trochę podobny do pędzelka w lakierach Bell.

W weekend powinna się pojawić recenzja Glinki Marokańskiej :)

4 komentarze:

  1. mnie też oczarował, aż jestem zdziwiona, bo za różem nie przepadam, a jakby co to już przybrudzonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) dostałaś już może próbki z zapachowego kokursu? jeśli tak to napisz proszę kilka słow na temat zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://video.anyfiles.pl/

    musisz w wyszukiwarke wpisać nazwe i tam wyskoczą wszystkie odc po polsku jak i po eng

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie umieszczania w komentarzach na moim blogu reklam, zaproszeń do swoich blogów/rozdań itp. Jeśli zostawicie u mnie komentarz to prawdopodobnie i tak odwiedzę wasz blog:).
Dziękuję za komentarze! Każdy bardzo wiele dla mnie znaczy, dzięki nim wiem, że ktoś docenia moją pracę i nie idzie ona na marne:).