czwartek, 7 kwietnia 2011

Essence, Sun Club, Matt Bronzing Powder

Cześć,
dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o matowym bronzerze Essence dla brunetek.
(na żywo jest trochę ciemniejszy niż na zdjęciu)
Komentarz producenta:
Matowy puder brązujący dla ciemnej karnacji. Efekt naturalnej, muśniętej słońcem opalenizny - idealny dla jaśniejszych typów skóry.
Skład: (wersja dla brunetek) Talc, Mica,Ethylhexyl Methoxicinnamate, Cinnamate, Magnesuim Stearate, Buthyk Methoxydibenzoylmethane, Isporopyl Isostearate, Diisopropyl Diemer Dilinoleate, Petrolatum, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, CI 77491, CI 77492, Ci 77499

(trochę chłodniejszy niż na zdjęciu:))

Zapach: dość intensywny, wg mnie kokosowy
Opakowanie: plastikowe ,tandetne, nie wiem czy trwałe, ponieważ nigdy mi nie upadł
Kolor: pomarańczowy! 
Trwałość: średnia, znika po kilku godzinach
Rozprowadzanie: nie sprawia problemów
Wydajność: baaardzo dobra, co mnie nie cieszy


Cena: ok. 14 zł
Ilość: 15 g

Moja opinia: Podoba mi się w nim to, że jest matowy, ale odrzuca mnie jego pomarańcz. Nie polecam.
Ocena: 2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie umieszczania w komentarzach na moim blogu reklam, zaproszeń do swoich blogów/rozdań itp. Jeśli zostawicie u mnie komentarz to prawdopodobnie i tak odwiedzę wasz blog:).
Dziękuję za komentarze! Każdy bardzo wiele dla mnie znaczy, dzięki nim wiem, że ktoś docenia moją pracę i nie idzie ona na marne:).