piątek, 22 kwietnia 2011

Nowości Essence i Blossoms etc.

 Przepraszam, że tak dawno nie pisałam. Miałam sporo nauki albo wiosna mnie wzywała i kiedy wracałam do domu było już ciemno, więc nie miałam możliwości zrobić zdjęć.
Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka rzeczy, które nie dawno kupiłam. Wszystkie są z Essence.
Może zacznę od nowości. Jak pewnie większość z was wie, ostatnio duża część produktów została wymieniona na nową. Jeszcze nie wszędzie są nowości. U mnie nowa jest tylko 1 szafa, na 2 jeszcze czekam. Kupiłam tylko 2 rzeczy, ponieważ większość kosmetyków, które chcę jeszcze u mnie nie ma.
Do rzeczy:
Smokey eyes brush - pędzelek do rozcierania cieni. Można nim też nakładać. Jak na razie używał go tylko raz, więc nie mogę za wiele o nim powiedzieć. Jest bardzo miękki.
Lakier Colour&go Meet me now - piękny kolor, kojarzy mi się z jagodami z jogurtem:). Jeszcze nie użyłam go, ale dzisiaj pomaluję nim paznokci. Jeśli ładnie mi wyjdzie może wam pokaże:
 Wczoraj czekałam na koleżankę pod Naturą. Nie wierzyłam, że są jakieś nowe nowości, a co dopiero Blossoms etc. Żebyście widzieli moją minę jak zobaczyłam jeszcze pełną, czekającą na mnie, limitkę. Niestety do Polski nie dotarły wszystkie produkty. Jest puder, perfumy, 3 kolory cieni, 4 kolory lakierów (u mnie nie ma zielonego, na którym najbardziej mi zależało).
Kupiłam tylko puder, ponieważ z dwóch lakierów, które mi się podobały niebieski miał raczej chłodny odcień, a na moich rękach lepiej wyglądają ciepłe, a fioletowy był tylko trochę jaśniejszy niż No more drama, który posiadam.
Ten puder to świetny zamiennik dla tych co nie zdążyli kupić pudru z Catrice z UB. Dają prawie identyczny efekt. Niedługo pojawi się porównanie.
Chciałam też pokazać wam coś co przyszło do mnie wczoraj. Nie jest to żaden kosmetyk, ale wygrana w konkursie na fb.
Znacie Kota Simona? Tego uroczego niszczyciela? Jeśli nie to zapraszam TU. Ja uwielbiam tego kota.
Ostatnio na profilu Kota Simona na facebooku, kiedy wypełniło się quiz i było co 50 osobą wygrywało się kalendarz naścienny. Mi się udało!
Na szczycie każdej strony jest jakaś sytuacja z Kotem Simona:
A pod spodem kalendarz z wypisanymi świętami jak np. Dzień Czekolady.
Kalendarz na pewno zawiśnie na honorowym miejscu u mnie w domu.

A teraz pokaże wam, gdzie można coś wygrać:
- Tysiąc jeden pomysłów i pasji:
Szczegóły TU
 - Kobieta od podszewki:
Szczegóły TU
- u Cammie:
Szczegóły TU
- Rozdanie u AgathaRueDeLaPrada:
Szczegóły TU

1 komentarz:

Proszę o nie umieszczania w komentarzach na moim blogu reklam, zaproszeń do swoich blogów/rozdań itp. Jeśli zostawicie u mnie komentarz to prawdopodobnie i tak odwiedzę wasz blog:).
Dziękuję za komentarze! Każdy bardzo wiele dla mnie znaczy, dzięki nim wiem, że ktoś docenia moją pracę i nie idzie ona na marne:).