niedziela, 10 kwietnia 2011

Lovely, Be Glamour Sparkling Lip Gloss

Jak zapowiadałam zamierzam dzisiaj opowiedzieć wam o błyszczyku Lovely, Be Glamour Sparkling Lip Gloss
Informacja z wizażu:
Błyszczyk z witaminą E, dostępny w kilku różnych kolorach i zapachach (jeżyna, wanilia, kokos, grapefruit, mango, mix fruit, miód, cola, czekolada, cappuccino). Ma unikalną końcówkę aplikacyjną w formie pędzelka, który zakręca się, aby uniknąć rozlania. Wygładza powierzchnię ust i powiększa je optycznie. Daje efekt chłodzenia.
Skład: hydrogenated polyisobutene, mineral oil, cyclopentasiloxane menthol crystals 12-hydroxystearic acid phenyl trimethicone tocopherol acetate fragrance propylene glycol (and) polysorbate 80 (and) chlorophyllin copper complex (and) lactose paprika extract pigments: +/- ci 77891, 15850, 19140, 75120, 26100, CI45380

Lovely, Be Glamour Sparkling Lip Gloss to mój ukochany błyszczyk jeszcze z dzieciństwa. Teraz już raczej go nie używam, dlatego, że wycofano szafę Lovely z mojego Rossmanna i nie jestem zwolenniczką błyszczyków.

W tym momencie mam wersję waniliową. Nie jest to mój pierwszy błyszczyk tej firmy, ale reszta zniknęła w tajemniczych okolicznościach.

Wszystkie mają piękne zapachy. Nie chemiczne. Faktycznie chłodzą, ale po jakimś czasie od otwarcia coraz słabiej aż w końcu całkiem przestają. Są dość gęste i kleją się, ale można to im wybaczyć, ponieważ są trwałe jak na błyszczyki. Dają efekt tafli wody. To najbardziej w nich lubię. Moja wersja jest bez albo ma malutkie drobinki, których na ustach nie widać.

Aplikator to pędzelek, z którego mogą wypadać pojedyncze włoski. Nie jest idealny, ponieważ czasami się zacina i trzeba mocniej nacisnąć, żeby coś z niego poleciało. Jednak lubię go, ponieważ zawartość błyszczyka się nie wylewa i nie muszę później wycierać całej torebki z niego.





Wiem, że inne smaki mogą dawać delikatny kolor, ale mój błyszczyk jest bezbarwny.





(Usta bez niczego)
(Usta z błyszczykiem)
Cena: ok. 7 zł
Pojemność: 10 ml
Ocena: 4/5

W następnej notce mały haul zakupowy :)

Aaaa! Ponawiam pytanie, ktoś wie co zrobić, żeby nie było takich przerw między linijkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie umieszczania w komentarzach na moim blogu reklam, zaproszeń do swoich blogów/rozdań itp. Jeśli zostawicie u mnie komentarz to prawdopodobnie i tak odwiedzę wasz blog:).
Dziękuję za komentarze! Każdy bardzo wiele dla mnie znaczy, dzięki nim wiem, że ktoś docenia moją pracę i nie idzie ona na marne:).